Er is een fout opgetreden in dit gadget

vrijdag 22 augustus 2014

Niet geheel geslaagde terugkeer in de wereld der erotiek

Het is vandaag op de kop af elf weken geleden dat ik mijn laatste bezoekje bracht aan Roemeense date. Bijna drie maanden geen vrouw aan mijn lijf. Dat is lang voor mijn doen. Aan een nieuw betaald intiem contact ben ik voor mezelf nog lang niet toe. Vandaar dat ik de mogelijkheid van een erotische massage de afgelopen weken nader heb bestudeerd. Deze middag moest ik het bestudeerde maar eens in de praktijk gaan brengen.

Er zijn aardig wat massagesalons in Antwerpen. Allemaal niet naast de deur. Berchem, Deurne, Eilandje. Ik koos voor de laatste. Daar kan ik nog lopend komen. Een stevige wandeling van bijna twee kilometer.

Elf jaar geleden, je weet ik ben een cijferfetishist dus dit is ook weer een leuke toevalligheid, bezocht ik in Rotterdam ook een paar maanden achter elkaar een massage-adres voor een body to body massage. Een blonde Nederlandse dame die het deed naast haar werk in de thuiszorg. Die bezoeken bevielen me wel. Toch hield ik het al snel voor gezien. Ik was toen nogal druk met andere zaken en het was geen topprioriteit voor mij, omdat ik nog volop met de SM bezig was.

http://freeadsinfo.com/oc-content/uploads/9760.jpg
Zomaar gegoogled. Herken je
jezelf? Laat het me weten!


Eenmaal gearriveerd op het adres werd ik verwelkomd door een oudere dame die mij de massages nog eens introduceerde. Ik had mijn huiswerk vooraf al gedaan via een korte mailwisseling. Kennelijk met een andere dame, want deze herkende mij niet aan mijn wens voor een bondage massage. Ja hoor, daar heb je Johan weer. Hé, ik zoek geen intimiteit. Wel een beetje (ont)spanning. Een beetje bondage, een blinddoek, kan die spanning net mooi geven. Ik heb het niet over pijn.

Geen enkele aanwezige dame bleek die massage te bieden. Ik wist al dat er maar enkelen op dat adres het doen. Die waren er dus kennelijk niet. Geen probleem, dan de body to body massage. Alle vier de dames waaruit ik kon kiezen, kwamen zich één voor één voorstellen. Tja, wie neem je? Ze spraken allemaal Engels, dus een Vlaamse of Nederlandse zat er niet tussen, mocht dat een voorkeur zijn geweest. Ik koos op goed geluk voor nummer drie.

Geen enkele massagesalon in Antwerpen is geweldig goed toegankelijk. Had ik al uitgevonden. Trappetjes naar boven. Naar beneden. Op dit adres wordt body to body gegeven in combinatie met water en zeep. Dat betekende dus een stenen trap af naar beneden. Je mocht maar eens lekkage van bovenaf krijgen :-). Gelukkig hielp ze een handje daar waar nodig.

Was het leuk/fijn/opwindend? Tja, half/half. Veel water, veel zeep. Ik ben schoner dan ooit :-). Het body to body aspect zat er zeker ook in. Ze kwam met haar borsten over mijn lichaam. Alleen van voren. Nooit vroeg ze mij om te draaien. Uit mijn Rotterdamse ervaringen weet ik dat die achterkant er toch ook bij hoort.

Ik vond het zeker lekker om weer eens vrouwenhanden en andere lichaamsdelen over mijn lijf te voelen gaan, maar het verwachte erotiserende effect viel nogal tegen. Meiden die erotische massages geven, laten in de regel geen intimiteiten toe. Wordt ook nadrukkelijk gezegd. Was ik ook niet van plan, maar haar aanraken/kussen haalde ik mij daarom ook niet in mijn hoofd. Zo bleef het redelijk afstandelijk. Wat ik op zich prima vond, don't get me wrong, maar het handmatig hoogtepunt diende zich nooit aan. De hand wel, het hoogtepunt niet.

De geboekte 45 minuten waren nog lang niet om toen we alweer naar boven gingen. Of het een geslaagde massage was geweest, vroeg de receptioniste. Ik antwoordde bevestigend. Had de masseuse vooraf al verklaard dat ik nogal moeilijk klaarkom en dat het dus niet aan haar had gelegen. Bij het naar buiten gaan, wist ik één ding: leuk voor één keer, maar hier ga ik geen gewoonte van maken. Niet op dit adres, ook niet elders in Antwerpen.

Je kunt er één keer je geld aan uitgeven (net iets goedkoper dan een half uurtje Roemeense date, dus het was te doen), maar dit is toch niet wat ik zoek bij nader inzien. Het zal nog moeilijk worden iets nieuws op te bouwen op seksueel gebied na Roemeense date. Die gedachte is vandaag nog eens bevestigd. Omdat ik voorlopig het al te intieme wil blijven uitstellen, volgt er derhalve for the time being ook geen nieuw erotisch avontuur. Het heeft zijn tijd nodig en erotische massage is toch niet helemaal het perfecte alternatief. Allez, als je niets probeert, weet je ook niets. 


2 opmerkingen:

lebonton zei

goede bondage is klantenbinding ;-). ik herken overigens geen personen.

Zelfstandig journalist Antwerpen zei

Zoals altijd weer een uiterst gevatte opmerking Ton! Ik herken ze ook niet.